نمایش 1–9 از 29 نتیجه

نمایش 9 24 36

ایسیو زیمنس VDO تکسوز معمولی CI3

3,000,000 تومان

ایسیو زیمنس VDO تکسوز معمولی CI3 روی طیف گسترده ای از محصولات ایرانخودرو و سایپا نصب و استفاده شده است. ایسیو زیمنس VDO تکسوز معمولی CI3 از لحاظ سخت افزاری با ایسیوهای زیمنس تکسوز معمولی CI0،CI1،CI2 هیچگونه تفاوت سخت افزاری ندارند و تنها با پروگرامینگ دامپ مناسب هر خودرو قابلیت استفاده را دارد. ایسیو زیمنس VDO تکسوز معمولی CI3 دارای حافظه دائم فلش خارجی از نوع 29f400bb یعنی فلشدار میباشد. ایسیو زیمنس VDO تکسوز معمولی CI3 فابریک از نوع بدون ایمو میباشد. ایسیو زیمنس VDO تکسوز معمولی CI3 از طریق کابل obd، روش جی تگ، پروتکل کاتک و همچنین استفاده از آداپتور مخصوص 44 پایه آی سی فلش قابلیت برنامه ریزی را دارد. ارتباطات و انتقال داده ها و اطلاعات مابین ایسیو زیمنس VDO تکسوز معمولی CI3 با سایر یونیتهای موجود در خودرو از نوع سیم به سیم یا همان بدون شبکه است.

وضعیت:استوک کارکرده

ایسیو زیمنس کنتیننتال (بایفیول) دوگانه CB6 پراید

6,500,000 تومان

ایسیو زیمنس کنتیننتال(بایفیول) دوگانه CB6پراید، روی پراید دوگانه نصب و استفاده شده است. ایسیو زیمنس کنتیننتال(بایفیول) دوگانه CB6 را می‌توان فقط با تغییرات پروگرامینگ نرم افزاری روی خودروهای پژو 405،پژو پارس،سمند ،تیبا دوگانه،روآ دوگانه،زامیاد دوگانه و پیکان وانت دوگانه استفاده کرد. ایسیو زیمنس کنتیننتال(بایفیول) دوگانه CB6 از لحاظ سخت افزاری با ایسیوهای زیمنس کنتیننتال(بایفیول) دوگانه با کدهای CA2،CA5،CB7،CB8،CB5 هیچ تفاوتی ندارد که نمونه کد CA2 استفاده شده در خودروهای پراید و تیبا از نوع پترول-بایفیول میباشد یعنی موتور خودرو تکسوز میباشد ولی سیم‌کشی و ایسیو استفاده شده از نوع دوگانه با سخت افزار دوگانه میباشد. ایسیو زیمنس کنتیننتال(بایفیول) دوگانه CB6 فابریک از نوع ایمودار میباشد که دارای حافظه دائم فلش خارجی یعنی فلشدار از نوع 29f400bb میباشد. ایسیو زیمنس کنتیننتال(بایفیول) دوگانه CB6 از طریق کابل obd، از روش جی تگ ، پروتکل کاتک و همچنین استفاده از آداپتور مخصوص ۴۴ پایه آی سی فلش برنامه ریزی می‌شود. ارتباطات و انتقال اطلاعات و داده ها بین ایسیو زیمنس کنتیننتال(بایفیول )دوگانه CB6 با سایر یونیت های موجود در خودرو مثل ایسیو و پشت آمپر بصورت رشته به رشته و غیر شبکه میباشد.

وضعیت:استوک کارکرده

ایسیو زیمنس کنتیننتال تکسوز معمولی CIR پیکان وانت

3,000,000 تومان

ایسیو موتور زیمنس کنتیننتال تکسوز معمولی CIR روی خودروهای پیکان وانت با سیم کشی و سیستم خودرو از نوع ایموبلایزر نصب و استفاده شده است. ایسیو زیمنس کنتیننتال تکسوز معمولی CIR را می‌توان تنها با پروگرامینگ نرم افزاری مناسب با نوع خودرو روی طیف گسترده ای از محصولات ایرانخودرو و سایپا استفاده کرد. ایسیو زیمنس کنتیننتال تکسوز معمولی cir از لحاظ سخت افزاری با ایسیوهای زیمنس تکسوز معمولی CI4،CI5،CI6 و زیمنس کنتیننتال سمند و زیمنس کنتیننتال پراید هیچگونه تفاوتی ندارند. ایسیو زیمنس کنتیننتال تکسوز معمولی CIR دارای حافظه دائم فلش خارجی یعنی فلشدار از نوع 29f400bb میباشد. ایسیو زیمنس کنتیننتال تکسوز معمولی CIR از طریق کابل obd، روش جی تگ، پروتکل کاتک و استفاده از آداپتور مخصوص آی سی فلش برنامه ریزی و پروگرامینگ می‌شود. ایسیو زیمنس کنتیننتال تکسوز معمولی cir فابریک از نوع ایمودار میباشد. ارتباطات و انتقال داده ها مابین ایسیو زیمنس کنتیننتال تکسوز معمولی CIR با سایر یونیتهای موجود در خودرو بصورت معمولی غیر شبکه و رشته به رشته میباشد.

وضعیت:استوک کارکرده

ایسیو گیربکس مزدا (NEW) برند میتسوبیشی

11,500,000 تومان
ایسیو گیربکس یا tcu مزدا 3 new با کدهای P,R قابلیت استفاده روی خودروهای مزدا3(NEW) داخلی را دارد. ایسیو گیربکس یا tcu مزدا3 new با کدهای P,Rدر هردو سیستم سویچ و کی لس استفاده می‌شود. بیشترین ظهور خرابی‌ها در ایسیو گیربکس یا tcu مزدا 3new فصل یا فصول گرم سال میباشد. از علائم و نشانه های خرابی ایسیو گیربکس یا tcu مزدا 3new، عمل نکردن گیربکس،عدم کانکت شدن بدستگاه و کارکرد فن خودرو بصورت دائم میباشد. وضعیت: استوک کارکرده

ایسیو گیربکس(TCU) خودرو ۲۰۶ فرانسوی تیپ ۴ با برند و مارک زیمنس SIEMENS

1,900,000 تومان
نصب و کالبیره شده روی خودرو های:
  •  ۲۰۶ فرانسوی نصب شده
  • 206 با موتور و پیشرانه tu5 نصب شده
  • 206 فرانسوی تیپ 4 و 6 با ایسیو موتور ME7.4.4 نصب و کالیبره شده
برنامه ریزی:
  • برنامه ریزی از طریق پروتکل جی تگ
  •  برداشتن آی سی 44پایه فلش که روی آداپتور و پایه مخصوص برنامه ریزی قرار گرفته
  • و عملیات پروگرامینگ نرم افزاری یا همان خواندن و نوشتن انجام میگیرد.

وضعیت: استوک کارکرده

ایسیو موتور ایزی یو(Easy U2.5) 206 دنده ای

 ایسیو موتور ایزی یو ۲.۵کنتیننتال با نشان تجاری کروز کنتیننتال روی اکثر محصولات ایرانخودرو و حتی سایپا نصب شده است. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال روی خودروهای 206 و207 با موتور و پیشرانه TU5 نصب شده است. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال روی خودروی 206,207 با گیربکس از نوع دستی و اتوماتیک نصب و استفاده شده است. ایسیو ایزی یو ۲.۵ در خودروهای از نوع گیربکس دستی و اتوماتیک هیچگونه تفاوت سخت افزاری ندارند و فقط در بخش نرم افزار و دامپ ایسیو متفاوت هستند. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال ۲۰۶ و ۲۰۷ قابلیت تبدیل به یگدیگر را دارند که از طریق پورت و درگاه obd می‌توان عملیات پروگرامینگ نرم افزاری و تبدیل را انجام داد. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتییننتال محصولات ایرانخودرو را می‌توان از طریق درگاه obd به برخی از ایسیوهای ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال محصولات سایپا تبدیل کرد. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتییننتال خودروهای ۲۰۶،۲۰۷ از لحاظ سخت افزاری با ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال استفاده شده در خودروهای دنا و سمند با موتور و پیشرانه EF7 تفاوت‌های سخت افزاری و نرم افزاری دارند. و از معایب بزرگ سخت افزاری ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال میتوان به مشکل یکسره شدن فن اشاره کرد که البته تعمیرات سخت افزاری در این مدل ایسیو در مجموعه ایسیو جوادی بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام میگیرید.

وضعیت:نوآکبند

ایسیو موتور ایزی یو(Easy U2.5) 207 اتوماتیک

ایسیو موتور ایزی یو ۲.۵کنتیننتال اتوماتیک با نشان تجاری کروز کنتیننتال روی اکثر محصولات ایرانخودرو و حتی سایپا نصب شده است. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال اتوماتیک روی خودروهای 206 و207 با موتور و پیشرانه TU5 و گیربکس از نوع اتوماتیک نصب شده است. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال اتوماتیک روی خودروی 206,207 با گیربکس از نوع اتوماتیک نصب و استفاده شده است. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال اتوماتیک در خودروهای از نوع گیربکس دستی و اتوماتیک هیچگونه تفاوت سخت افزاری ندارند و فقط در بخش نرم افزار و دامپ ایسیو متفاوت هستند. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال اتوماتیک ۲۰۶ و ۲۰۷ قابلیت تبدیل به یگدیگر را دارند که از طریق پورت و درگاه obd می‌توان عملیات پروگرامینگ نرم افزاری و تبدیل را انجام داد. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتییننتال اتوماتیک محصولات ایرانخودرو را می‌توان از طریق درگاه obd به برخی از ایسیوهای ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال محصولات سایپا تبدیل کرد. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتییننتال اتوماتیک خودروهای ۲۰۶،۲۰۷ از لحاظ سخت افزاری با ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال استفاده شده در خودروهای دنا و سمند با موتور و پیشرانه EF7 تفاوت‌های سخت افزاری و نرم افزاری دارند. و از معایب بزرگ سخت افزاری ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال اتوماتیک میتوان به مشکل یکسره شدن فن اشاره کرد که البته تعمیرات سخت افزاری در این مدل ایسیو در مجموعه ایسیو جوادی بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام میگیرید. وضعیت:استوک کارکرده  

ایسیو موتور بوش ME7.4.4خودروهای ۲۰۶،۴۰۵،و پارس با موتور TU5

3,000,000 تومان

ایسیو موتور بوش ME7.4.4 در خودروهای پارس،۴۰۵و خودرو ۲۰۶ استفاده شده است ایسیو بوش ME7.4.4 در دو مدل پدال از نوع ۴ سیم و پدال از نوع ۶ سیم روی خودروهای ۴۰۵،پارس و ۲۰۶ استفاده شده است. ایسیو بوش ME7.4.4 از نوع پدال ۴ سیم استفاده شده در خودروهای ۴۰۵ و پارس از لحاظ سخت افزاری با خودروهای ۲۰۶ تفاوتی جزئی و اندک در ناحیه مقاومت‌های فرعی و اصلی در ناحیه پدال گاز دارند. ایسیو بوش ME7.4.4 استفاده شده در خودروی پژو پارس از نوع پدال ۶ سیم نیز تفاوت‌های سخت افزاری اندکی در بخش مقاومت‌های پدال با نوع ۴سیم دارند که اگر ایسیو بوش ME7.4.4 پدال ۴ سیم را جایگزین ایسیو بوش Me7.4.4 پدال ۶ سیم کنید و یا بالعکس با فشردن پدال گاز دریچه گاز بهیچ عنوان عمل نخواهد کرد.

وضعیت:استوک کارکرده

ایسیو موتور دلفی MT20U2 سوکت سفید کاپرا

6,000,000 تومان

ایسیو موتور mt20u2 سوکت سفید روی خودروی کاپرا با موتور 2400CC استفاده می‌شود. ایسیو دلفی با کد MT20U2 سوکت سفید که روی خودروی کاپرا استفاده می‌شود فابریک از نوع ایمودار میباشد.

ایسیو دلفی MT20U2 سوکت سفید فقط روی خودروی کاپرا قابلیت استفاده را دارد. ایسیو دلفی Mt20u2 سوکت سفید ‌کاپرا قابلیت جایگزینی به جای ایسیو mt22u سوکت مشکی کاپرا را ندارد و بالعکس. ایسیو دلفی MT20U2 سوکت سفید کاپرا دارای حافظه دائم فلش داخلی یعنی بدون فلش میباشد. ایسیو دلفی MT20U2 سوکت سفید کاپرا از طریق کابل obd،از طریق روش جی تگ و پروتکل کاتک برنامه‌ریزی و پروگرامینگ می‌شود. ایسیو دلفی MT20u2 سوکت سفید کاپرا به دو صورت خام و بدون کد عرضه میگردد.

وضعیت:نوآکبند

برند قطعات