نمایش 1–9 از 27 نتیجه

نمایش 9 24 36

ایسیو زیمنس کنتیننتال تکسوز معمولی CIR پیکان وانت

3,000,000 تومان

ایسیو موتور زیمنس کنتیننتال تکسوز معمولی CIR روی خودروهای پیکان وانت با سیم کشی و سیستم خودرو از نوع ایموبلایزر نصب و استفاده شده است. ایسیو زیمنس کنتیننتال تکسوز معمولی CIR را می‌توان تنها با پروگرامینگ نرم افزاری مناسب با نوع خودرو روی طیف گسترده ای از محصولات ایرانخودرو و سایپا استفاده کرد. ایسیو زیمنس کنتیننتال تکسوز معمولی cir از لحاظ سخت افزاری با ایسیوهای زیمنس تکسوز معمولی CI4،CI5،CI6 و زیمنس کنتیننتال سمند و زیمنس کنتیننتال پراید هیچگونه تفاوتی ندارند. ایسیو زیمنس کنتیننتال تکسوز معمولی CIR دارای حافظه دائم فلش خارجی یعنی فلشدار از نوع 29f400bb میباشد. ایسیو زیمنس کنتیننتال تکسوز معمولی CIR از طریق کابل obd، روش جی تگ، پروتکل کاتک و استفاده از آداپتور مخصوص آی سی فلش برنامه ریزی و پروگرامینگ می‌شود. ایسیو زیمنس کنتیننتال تکسوز معمولی cir فابریک از نوع ایمودار میباشد. ارتباطات و انتقال داده ها مابین ایسیو زیمنس کنتیننتال تکسوز معمولی CIR با سایر یونیتهای موجود در خودرو بصورت معمولی غیر شبکه و رشته به رشته میباشد.

وضعیت:استوک کارکرده

ایسیو گیربکس(TCU) خودرو ۲۰۶ فرانسوی تیپ ۴ با برند و مارک زیمنس SIEMENS

1,900,000 تومان
نصب و کالبیره شده روی خودرو های:
  •  ۲۰۶ فرانسوی نصب شده
  • 206 با موتور و پیشرانه tu5 نصب شده
  • 206 فرانسوی تیپ 4 و 6 با ایسیو موتور ME7.4.4 نصب و کالیبره شده
برنامه ریزی:
  • برنامه ریزی از طریق پروتکل جی تگ
  •  برداشتن آی سی 44پایه فلش که روی آداپتور و پایه مخصوص برنامه ریزی قرار گرفته
  • و عملیات پروگرامینگ نرم افزاری یا همان خواندن و نوشتن انجام میگیرد.

وضعیت: استوک کارکرده

ایسیو موتور SSAT دوگانه،خودرو ۴۰۵ و پارس،با برند و مارک سازه پویش (SAZEPUYESH)

9,500,000 تومان
ایسیو موتور ssat دوگانه روی خودروهای گروه خودرو سازی ایران خودرو با موتور و پیشرانه XU7 دوگانه نصب و استفاده شده است . ایسیو ssat دوگانه دارای دو مدل حافظه فلش میباشد. ایسیو ssat دوگانه با حافظه فلش داخلی یا بدون فلش و ایسیو ssat دوگانه با حافظه فلش خارجی یا فلشدار نکته حائز اهمیت در مورد ایسیو ssat با حافظه فلش داخلی یا بدون فلش این بوده که قابلیت پروگرامینک کامل و برنامه ریزی کامل از درگاه obd را ندارد و فقط بخشی از ناحیه فلش داخلی که ناحیه جداول کالیبراسیون یا همان سوخت،پاشش،جرقه،سنسور اکسیژن و ...بوده قابلیت برنامه ریزی را دارند. ایسیو ssat دوگانه از نوع فلش داخلی یا بدون فلش در مجموعه ایسیو جوادی در دو نوع خام و بیکد عرضه میگردد. و نوع دوم ایسیو ssat از نوع حافظه فلش خارجی یا فلشدار میباشد که قابلیت برنامه ریزی کامل از دو درگاه obd و جی تگ را دارد. نکته خیلی مهم در مورد ایسیو ssat دوگانه با حافظه فلش داخلی یا بدون فلش این میباشد که نوع خام این مدل ایسیو دقیقا به مانند بیکد عمل میکند و اگر ایسیو ssat دوگانه بدون فلش را قبل از نصب روی خودرو سوکت یونیت ایموبلایزر را جدا کنیم و سپس سوکت ایسیو را نصب کنیم خودرو براحتی روشن خواهد شد. وضعیت: نو آکبند *جهت استعلام قیمت با ما در تماس باشید*  

ایسیو موتور ایزی یو(Easy U2.5) 206 دنده ای

 ایسیو موتور ایزی یو ۲.۵کنتیننتال با نشان تجاری کروز کنتیننتال روی اکثر محصولات ایرانخودرو و حتی سایپا نصب شده است. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال روی خودروهای 206 و207 با موتور و پیشرانه TU5 نصب شده است. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال روی خودروی 206,207 با گیربکس از نوع دستی و اتوماتیک نصب و استفاده شده است. ایسیو ایزی یو ۲.۵ در خودروهای از نوع گیربکس دستی و اتوماتیک هیچگونه تفاوت سخت افزاری ندارند و فقط در بخش نرم افزار و دامپ ایسیو متفاوت هستند. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال ۲۰۶ و ۲۰۷ قابلیت تبدیل به یگدیگر را دارند که از طریق پورت و درگاه obd می‌توان عملیات پروگرامینگ نرم افزاری و تبدیل را انجام داد. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتییننتال محصولات ایرانخودرو را می‌توان از طریق درگاه obd به برخی از ایسیوهای ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال محصولات سایپا تبدیل کرد. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتییننتال خودروهای ۲۰۶،۲۰۷ از لحاظ سخت افزاری با ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال استفاده شده در خودروهای دنا و سمند با موتور و پیشرانه EF7 تفاوت‌های سخت افزاری و نرم افزاری دارند. و از معایب بزرگ سخت افزاری ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال میتوان به مشکل یکسره شدن فن اشاره کرد که البته تعمیرات سخت افزاری در این مدل ایسیو در مجموعه ایسیو جوادی بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام میگیرید.

وضعیت:نوآکبند

ایسیو موتور ایزی یو(Easy U2.5) 207 اتوماتیک

ایسیو موتور ایزی یو ۲.۵کنتیننتال اتوماتیک با نشان تجاری کروز کنتیننتال روی اکثر محصولات ایرانخودرو و حتی سایپا نصب شده است. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال اتوماتیک روی خودروهای 206 و207 با موتور و پیشرانه TU5 و گیربکس از نوع اتوماتیک نصب شده است. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال اتوماتیک روی خودروی 206,207 با گیربکس از نوع اتوماتیک نصب و استفاده شده است. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال اتوماتیک در خودروهای از نوع گیربکس دستی و اتوماتیک هیچگونه تفاوت سخت افزاری ندارند و فقط در بخش نرم افزار و دامپ ایسیو متفاوت هستند. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال اتوماتیک ۲۰۶ و ۲۰۷ قابلیت تبدیل به یگدیگر را دارند که از طریق پورت و درگاه obd می‌توان عملیات پروگرامینگ نرم افزاری و تبدیل را انجام داد. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتییننتال اتوماتیک محصولات ایرانخودرو را می‌توان از طریق درگاه obd به برخی از ایسیوهای ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال محصولات سایپا تبدیل کرد. ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتییننتال اتوماتیک خودروهای ۲۰۶،۲۰۷ از لحاظ سخت افزاری با ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال استفاده شده در خودروهای دنا و سمند با موتور و پیشرانه EF7 تفاوت‌های سخت افزاری و نرم افزاری دارند. و از معایب بزرگ سخت افزاری ایسیو ایزی یو ۲.۵ کنتیننتال اتوماتیک میتوان به مشکل یکسره شدن فن اشاره کرد که البته تعمیرات سخت افزاری در این مدل ایسیو در مجموعه ایسیو جوادی بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام میگیرید. وضعیت:استوک کارکرده  

ایسیو موتور بوش ME7.4.4خودروهای ۲۰۶،۴۰۵،و پارس با موتور TU5

3,000,000 تومان

ایسیو موتور بوش ME7.4.4 در خودروهای پارس،۴۰۵و خودرو ۲۰۶ استفاده شده است ایسیو بوش ME7.4.4 در دو مدل پدال از نوع ۴ سیم و پدال از نوع ۶ سیم روی خودروهای ۴۰۵،پارس و ۲۰۶ استفاده شده است. ایسیو بوش ME7.4.4 از نوع پدال ۴ سیم استفاده شده در خودروهای ۴۰۵ و پارس از لحاظ سخت افزاری با خودروهای ۲۰۶ تفاوتی جزئی و اندک در ناحیه مقاومت‌های فرعی و اصلی در ناحیه پدال گاز دارند. ایسیو بوش ME7.4.4 استفاده شده در خودروی پژو پارس از نوع پدال ۶ سیم نیز تفاوت‌های سخت افزاری اندکی در بخش مقاومت‌های پدال با نوع ۴سیم دارند که اگر ایسیو بوش ME7.4.4 پدال ۴ سیم را جایگزین ایسیو بوش Me7.4.4 پدال ۶ سیم کنید و یا بالعکس با فشردن پدال گاز دریچه گاز بهیچ عنوان عمل نخواهد کرد.

وضعیت:استوک کارکرده

ایسیو موتور زیمنس کروز CGE تکسوز پژو 405

ایسیوموتور زیمنس کروز cge noflash پژو 405 تکسوز روی طیف گسترده ای از محصولات ایرانخودرو،سایپا،زامیاد و بهمن قابلیت استفاده را دارد. ایسیو زیمنس کروز cge noflash پژو 405 تکسوز در تمامی گروه های خودرویی ذکر شده در بالا از لحاظ سخت افزاری هیچ تفاوتی با همدیگر ندارند و تنها با پروگرامینگ و برنامه ریزی دامپ مناسب هر خودرو قابلیت نصب و استفاده را دارد. ایسیو زیمنس کروز cge بدون فلش پژو ۴۰۵ تکسوز دارای حافظه دائم فلش داخلی یا همان بدون فلش میباشد. ایسیو موتور زیمنس کروز cge بدون فلش پژو ۴۰۵ تکسوز قابلیت برنامه ریزی بوسیله پورت و درگاه obd را دارد و بدلیل قفل بودن دامپ میکرو از نوع 9b00 خواندن فایل بی فایده بوده و غیر قابل استفاده. ارتباط بین ایسیو زیمنس کروز cge بدون فلش پژو ۴۰۵ تکسوز با سایر یونیت کنترلرهای موجود در خودرو به مانند یونیت ABS و یونیت پشت آمپر از نوع شبکه پروتکل CAN میباشد. ایسیو زیمنس کروز cge noflash پژو ۴۰۵ تکسوز به دو صورت خام آماده تعریف سویچ و بیکد در مجموعه ایسیو جوادی عرضه میگردد. وضعیت: استوک کارکرده

ایسیو موتور زیمنس کروز CGE تکسوز سمند EF7

ایسیوموتور زیمنس کروز cge noflash سمند ef7 تکسوز روی طیف گسترده ای از محصولات ایرانخودرو،سایپا،زامیاد و بهمن قابلیت استفاده را دارد. ایسیو زیمنس کروز cge noflash سمند ef7 تکسوز در تمامی گروه های خودرویی ذکر شده در بالا از لحاظ سخت افزاری هیچ تفاوتی با همدیگر ندارند و تنها با پروگرامینگ و برنامه ریزی دامپ مناسب هر خودرو قابلیت نصب و استفاده را دارد. ایسیو زیمنس کروز cge بدون فلش سمند ef7 تکسوز دارای حافظه دائم فلش داخلی یا همان بدون فلش میباشد. ایسیو موتور زیمنس کروز cge بدون فلش سمند ef7 تکسوز قابلیت برنامه ریزی بوسیله پورت و درگاه obd را دارد و بدلیل قفل بودن دامپ میکرو از نوع 9b00 خواندن فایل بی فایده بوده و غیر قابل استفاده. ارتباط بین ایسیو زیمنس کروز cge بدون فلش سمند ef7 تکسوز با سایر یونیت کنترلرهای موجود در خودرو به مانند یونیت ABS و یونیت پشت آمپر از نوع شبکه پروتکل CAN میباشد. ایسیو زیمنس کروز cge noflash سمند ef7 تکسوز به دو صورت خام آماده تعریف سویچ و بیکد در مجموعه ایسیو جوادی عرضه میگردد. وضعیت:استوک کارکرده *جهت استعلام قیمت با ما در تماس باشید*

ایسیو موتور ساژم SL96 پژو XU7

ایسیو موتور ساژم sl96 پژو روی خودروهای پژو،سمند و پارس با موتور XU7 نصب و استفاده شده است. ایسیو ساژم sl96 پژو روی خودروهای سمند و پارس و پژو ۴۰۵ با موتور xu7 در سال‌های ۸۱ تا اواخر ۸۲ نصب و استفاده شده است. ایسیو موتور ساژم sl96 پژو با ایسیو موتور ساژم‌sl96 پیکان از لحاظ سخت افزاری هیچ تفاوتی ندارند ولی از لحاظ نرم افزاری متفاوتند. اگر ایسیو ساژم sl96 پژو را روی خودروی پیکان با همین ایسیو بندازیم خودرو بد کار می‌کند و با دود سیاه همراه است. اگر ایسیو ساژم sl96 پیکان را روی خودروی پژو با موتور xu7 با همین ایسیو بندازیم دور موتور خودرو از ۵۰۰۰rpm بالاتر نمی‌رود یعنی خودرو کات آف زودرس دارد. ایسیو ساژم sl96 پژو دارای حافظه فلش خارجی یعنی فلشدار میباشد. ایسیو ساژم sl96 پژو به دوروش پروتکل جیتگ و استفاده از آداپتور مخصوص آی سی فلش این ایسیو برنامه ریزی و پروگرامر می‌شود. ایسیو ساژم sl96 پژو xu7 فابریکی از نوع بدون ایموبلایزر میباشد.

*وضعیت:استوک کارکرده*