جعبه فیوز BSM دلفی ۲۰۶ فرانسوی
- داخل محفظه موتور خودروهای ۲۰۶ فرانسوی نصب و استفاده شده
- روی خودروهای 206 فرانسوی تیپ ۲ و تیپ ۵ با آپشن B3 کاملا یکسان میباشد.
- به دلیل جدا نشدن یونیت داخلی از پوسته و قاب قابلیت تعمیرات را ندارد.
- راه اندازی چراغهای نور پایین و بالا
- مه شکن
- برف پاک کن
- بوق و گذرگاهی برای فرمان کمپرسور کولر
- عدم عملکرد چراغهای جلو
- عدم عملکرد بوق
- یکسره روشن ماندن چراغهای نور بالا و پایین
وضعیت: استوک کارکرده
جعبه فیوز BSM زیمنس ۲۰۶ فرانسوی با برند و مارک SIEMENS (زیمنس)
نود و جعبه فیوز BSM ziemens داخل محفظه موتور خودروهای ۲۰۶ فرانسوی نصب و استفاده شده است. نود و جعبه فیوز BSM ziemens روی خودروهای 206 فرانسوی تیپ ۲ و تیپ ۵ با آپشن B3 کاملا یکسان میباشد. نود و جعبه فیوز BSM زیمنس به دلیل جدا شدن یونیت داخلی از پوسته و قاب قابلیت تعمیرات را دارد که یکی از ویژگیها و برتریهایش نسبت به نود و جعبه فیوز BSM Delphi همین است. نود و جعبه فیوز BSM زیمنس وظیفه راه اندازی چراغهای نور پایین و بالا،مه شکن،برف پاک کن،بوق و گذرگاهی برای فرمان کمپرسور کولر که از نود مرکزی BSI ارسال شده را دارد. ارتباطات و انتقال داده ها مابین نود و جعبه فیوز BSM زیمنس با سایر یونیتهای موجود در خودرو مثال نود مرکزی BSI از طریق پروتکل شبکه van میباشد. از ایرادات شایع در نود و جعبه فیوز BSM ziemens خودرو ۲۰۶ فرانسوی میتوان به عدم عملکرد چراغهای جلو،عدم عملکرد بوق و یکسره روشن ماندن چراغهای نور بالا و پایین اشاره کرد.
وضعیت: استوک کارکرده
خرید ایسیو گیربکس – تعمیر ایسیو گیربکس
دریچه گاز برقی کنتیننتال سمند EF7 و ۲۰۶،۲۰۷ tu5
دریچه گاز برقی کنتیننتال سمند ef7 و ۲۰۶،۲۰۷ tu5روی خودروهای سمند،دنا با موتور ef7 و ۲۰۶،۲۰۷ و رانا با موتور tu5 که از ایسیو موتور EASY-U2.5 و ezu ایرانی کروز استفاده میکنند استفاده شده است. دریچه گاز برقی کنتیننتال سمند،دنا ef7 و ۲۰۶،۲۰۷ tu5 قابلیت نصب روی خودروهای ۲۰۶ tu3 را ندارند مگر با تغیراتی جزئی که علت هم تفاوت در اندازه دهانه ورودی دریچه گاز میباشد که بزرگ و کوچک هستند. سوکت دریچه گاز برقی کنتیننتال در تمامی مدلها یکی است و قابلیت نصب و جایگزینی برای تست را دارند.
وضعیت:نوآکبندزیمنس کروز CGE شبکه دار بدون فلش
ایسیو زیمنس کروز CGE noflash تکسوز روی طیف گسترده ای از محصولات ایرانخودرو،سایپا،نیسان زامياد و حتی گروه بهمن نیز استفاده شده است. ایسیو کروز CGE noflash تکسوز محصولی از شرکت ایرانی کروز میباشد. ایسیو کروز CGE noflash تکسوز روی تمامی خودروهای پراید،پراید وانت،مزدا وانت ایرانی،نیسان زامیاد،پژو ۴۰۵،پژو پارس،سمند،۲۰۶ ایرانی ،رانا و سمند EF7 از لحاظ سخت افزاری ایسیو کاملا یکسان میباشند و تنها با پروگرامینگ دامپ و فایل مناسب هر خودرو استفاده میشود. ایسیو زیمنس کروز cge بدون فلش دارای حافظه دائم فلش داخلی میباشد. ایسیو زیمنس کروز cge بدون فلش از طریق درگاه و پورت obd،روش جی تگ و پروتکل کاتک برنامه ریزی میشود. ایسیو زیمنس کروز cge بدون فلش بدلیل قفل بودن دامپ میکرو از نوع 9b00 حتی اگر با روش جی تگ خوانده شود فایل خوانده شده قابلیت استفاده نیست.
وضعیت:نو آکبند
فایل و دامپ آماده جیتگ یونیت ABS MGH60 خودروی تیبا دارای سیستم شبکه CAN
فایل و دامپ بیکد ایسیو زیمنس LZNF بدون فلش پراید
دامپ و فایل بیکد ایسیو زیمنس LZNF بدون فلش پراید تنها برای برداشتن قفل نرم افزاری ایسیو جهت تست صحت و سلامت ایسیو بر روی خودرو و یا میز کار استفاده میشود. فایل و دامپ بیکد ایسیو زیمنس LZNF بدون فلش پراید پس از استفاده نیاز به تغیرات سیمکشی روی خودرو ندارد.
نکته خیلی مهم: مجموعه ایسیو جوادی هیچگونه مسئولیت و عواقب بعدی استفاده دامپ بصورت دائم بر روی خودرو بدلیل پایین آمدن امنیت خودرو را عهده دار و پذیرا نخواهد بود.
فایل و دامپ بیکد ایسیو زیمنس کروز cge فلشدار 206 tu5
دامپ و فایل بیکد ایسیو زیمنس کروز cge فلشدار 206 tu5 تنها برای برداشتن قفل نرم افزاری ایسیو جهت تست صحت و سلامت ایسیو بر روی خودرو و یا میز کار استفاده میشود. فایل و دامپ بیکد ایسیو زیمنس کروز cge فلشدار 206 tu5 پس از استفاده نیاز به تغیرات سیمکشی روی خودرو ندارد.
نکته خیلی مهم: مجموعه ایسیو جوادی هیچگونه مسئولیت و عواقب بعدی استفاده دائم بر روی خودرو بدلیل پایین آمدن امنیت خودرو را عهده دار و پذیرا نخواهد بود.
فایل و دامپ بیکد ایسیو غرب استیل(MAW-EM1001)خودرو 206 tu3
دامپ و فایل بیکد ایسیو غرب استیل (MAW-EM1001) 206 tu3 تنها برای برداشتن قفل نرم افزاری ایسیو جهت تست صحت و سلامت ایسیو بر روی خودرو و یا میز کار استفاده میشود. فایل و دامپ بیکد ایسیو غرب استیل (MAW-EM1001)206tu3 پس از استفاده نیاز به تغیرات سیمکشی روی خودرو ندارد.
نکته خیلی مهم: مجموعه ایسیو جوادی هیچگونه مسئولیت و عواقب بعدی استفاده دامپ بصورت دائم بر روی خودرو بدلیل پایین آمدن امنیت خودرو را عهده دار و پذیرا نخواهد بود.
فایل و دامپ خام آماده تعریف سویچ ناحیه ایپرام ایسیو بوش ME17 پژو پارس اتوماتیک
کیسه هوا(ایربگ) سمت راننده تیبا کروز
کیسه هوا(ایربگ) سمت راننده تیبا کروز کیسه هوا(ایربگ) طرف راننده کروز تیبا روی خودروهای تیبا که از سیستم و قطعات الکترونیکی و الکتریکی با برند کروز استفاده میکنند نصب شده است. کیسه هوا(ایربگ) طرف راننده کروز تیبا بعد از باز شدن و عمل کردن قابلیت استفاده مجدد را ندارند و غیر قابل استفاده میشوند. کیسه هوا(ایربگ) طرف راننده کروز تیبا بصورت فابریک و اصلی و در بسته بندی شرکت کروز بفروش میرسد.
وضعیت:نوآکبندنود FN سمند و دنا در سیستم SMSبا برند و مارک سازه پویش SAZEPUYESH (کپی)
نود FN سه سوکت داخل محفظه موتور خودروهای سمند،سورن و رانا با برند و مارک CONTINENTALکنتیننتال سیستم ماکس
نود FN کروز کنتیننتال سه سوکت قدیمی رانا و سمند ماکس روی خودروهای سمند، سورن و رانا در سال های 1389 تا 1392 نصب و استفاده شده است. محل قرارگیری نود FNکروز کنتیننتال ۳سوکت قدیمی رانا و سمند ماکس داخل محفظه موتور کنار باطری میباشد.
از وظایف مهم نود FN کروز کنتیننتال ۳سوکت قدیمی رانا و سمند ماکس می توان به راه اندازی بوق،عملکرد کلاچ کمپرسور کولر،چراغهای نور پایین و بالا،مه شکن،دریافت اطلاعات دمای آب،دریافت اطلاعات فشار روغن،دریافت اطلاعات چراغ چک اشاره کرد. ارتباطات و انتقال داده ها مابین نود FN کروزکنتیننتال ۳سوکت قدیمی رانا و سمند ماکس با دیگر یونیتهای موجود در خودرو از طریق پروتکل شبکه can میباشد. نود FN کروز کنتیننتال ۳ سوکت قدیمی رانا و سمند ماکس از طریق کابل obd و از طریق پروتکل و روش جی تگ برنامه ریزی میشود. از ایرادات شایع در نود FN کروز کنتیننتال ۳ سوکت قدیمی رانا و سمند ماکس میتوان به نفوذ پذیری بالای آب،اشکال در مدارات چراغهای خودرو اشاره کرد.
وضعیت: نو آکبندیونیت تک ABS MK70 خودرو 206 فرانسوی(استوک )
یونیت(ACU) ایربگ قاب فلزی جین هنگ 206,207 ایرانی ایمن
یونیت(ACU) ایربگ قاب فلزی جین هنگ که توسط شرکت ایرانی ایمن وارد و مونتاژ میشود روی خودروهای 206,207 ایرانی نصب و استفاده شده است. یونیت(ACU) ایربگ جین هنگ ایمن قاب فلزی خودروهای 206,207 ایرانی با همین شماره کد درج شده روی قاب یونیت قابلیت برنامه ریزی مجدد بعد از ثبت تصادف را دارد. یونیت(ACU) ایربگ جین هنگ ایمن قاب فلزی خودروهای ۲۰۶،۲۰۷ ایرانی را میتوان جایگزین یونیت(ACU) ایربگ کروز قاب فلزی خودروهای ۲۰۶،۲۰۷ ایرانی کرد که قابلیت برنامه ریزی مجدد بعد از ثبت تصادف را ندارند. یونیت(ACU) ایربگ جین هنگ ایمن قاب فلزی خودروهای ۲۰۶،۲۰۷ ایرانی در مجموعه ایسیو جوادی بصورت کاملا تخصصی برنامه نویسی و بازنویسی مجدد میشوند.
وضعیت:نوآکبند